Støt Ordblindeforeningen med dit medlemskab – og bliv underholdt af Uffe Holm lørdag den 23. april 2022

… en helt særlig eftermiddag med fokus på ordblindhed for unge og voksne

Ordblindeforeningen inviterer til et par hyggelige timer lørdag den 23. april 2022, kl. 15.00 – 17.00 i Handicaporganisationernes hus i Taastrup, hvor foreningen holder til.

På dagen vil foreningens formand fortælle om foreningens arbejde og de muligheder, man som ordblind ung og voksen har for at modtage støtte og hjælp til sin ordblindhed. Det vil være muligt at stille spørgsmål. Derefter vil Uffe Holm underholde os alle.
Arrangementet er gratis for medlemmer og koster 100 kr. pr. person, for ikke-medlemmer.

Vi glæder os til at se dig.

Bliv medlem og deltag gratis!

Hvis du ikke er medlem, kan du oprette et medlemskab. I hele april, maj og juni 2022 kører foreningen en medlemskampagne, hvor du det første år får 100,- kr. i rabat på alle typer medlemskaber. Du bliver medlem via vores hjemmeside Bliv medlem – Ordblindeforeningen

VIGTIGT: Pga. foreningen overgår til et nyt medlemssystem, så vil det desværre først være muligt at indmelde sig på vores hjemmeside med rabatten på de 100,- kr. fra den 8. april –  MEN du må meget gerne tilmelde dig allerede nu – skriv blot NY i feltet medlemsnummer, og så indmelder du dig fra den 8. april.

Ved spørgsmål kontakt vores administration på tlf. 36 75 10 88 eller på mail: kontor@ordblind.org.

Dagens event

15:00             Velkomst ved formand, Janne Sabroe

15:10             Oplæg om Ordblindeforeningen og gennemgang af støttemuligheder for unge og voksne ordblinde

15:40             Pause – kaffe/te, sodavand og kage

15:50             Mulighed for spørgsmål omkring ordblindhed

16:05 -16:15 Pause

16:15             Uffe Holm underholder

16:45 – 17.00 Afslutning på dagen, formand siger tak for i dag

Praktiske oplysninger

Sted: Handicaporganisationernes Hus, Blekinge Boulevard 2, 2630 Taastrup

Dato: Lørdag den 23. april 2022

Tid: 15.00 til 17.00

• Du skal være over 15 år for at deltage
  • Der tages forbehold for ændringer i programmet
  • Billetter refunderes eller ombyttes udelukkende i tilfælde af aflysning af eventet

Tilmelding

Billetter uddeles efter først-til-mølle-princippet. Tilmelding sker via foreningens hjemmeside, under aktiviteter for medlemmer: Begivenheder – Ordblindeforeningen (for både nye og gamle medlemmer). Du modtager en bekræftelsesmail fra kontoret, hvis du har fået en billet.

OBS: Ikke-medlemmer overfører 100,- kr. efter tilmelding til foreningens Mobilepay 21094 og skriver “Event Uffe Holm”.

Ordblindeforeningen