Medlemsblad

Ordblinde/Dysleksiforeningen udgiver Ordblindebladet, som udkommer fire gange om året – i marts, juni, september og december. Som medlem af foreningen modtager du det seneste blad enten per post, som PDF eller du kan vælge begge leveringsformer. DU-Dysleksi Ungdoms medlemmer modtager dog kun bladet som PDF.

I 2018 fejrede Ordblinde/Dysleksiforeningen 75 års jubilæum. Det kan du læse meget mere om her i jubilæumsskriftet.

Kontakt redaktionen

Har du en god historie eller et spændende debatindlæg vedrørende ordblindhed, som du godt kunne tænke dig at dele med os, så hører vi meget gerne fra dig. Kontakt redaktionen på kontor@ordblind.org og skriv “Bladet” i emnefeltet.

Gratis prøveblad – lille uddrag af blad 1-2020: FB nyhedsblad version

Gratis prøveblad – lille uddrag af blad 2-2020: UDSNIT af 02_20 Ordblindebladet

Gratis prøveblad – lille uddrag af blad 1-2020: FB nyhedsblad version

Mulighed for annoncering og synlighed i Ordblindebladet

• Vores blad udkommer 4 gange årligt (marts, juni, september og december).
  • Med en annonce i bladet støtter I samtidig Ordblindeforeningen, da vores tilskud er afhængig af vores indtægter.
  • Oplaget er på ca. 2.600 stk. og ca. 2500 medlemmer får det også tilsendt som PDF. Bladet bliver lagt på vores hjemmeside efter 2 udgivelser

Kontakt sekretariatet vedr. annoncering og info om priser

kontor@ordblind.org eller på telefon 36 75 10 88