Vi mangler tilmeldinger til feriekolonien i uge 27 for at kunne gennemføre

Kære medlemmer,

sommerens feriekolonier står for døren og foreningens frivillige er godt i gang med at planlægge nogle hyggelige og lærerige dage for deltagerne. Der er planlagt ture til klatreparker, kreative værksteder og festlige aftner. Feriekolonierne er et fantastisk sted at møde andre familier fra foreningen og ofte skabes venskaber for livet. Samtidig kommer man hjem med masser af ny viden om fx it-hjælpemidler og ordblindhedens mange udtryk.

I år tilbydes to kolonier, en tæt på Tønder i uge 27 og en tæt på Odense i uge 30.
Obs! Alle pladser er nu optaget i uge 30 og det er ikke muligt at tilmelde sig. Men vi mangler tilmeldinger til uge 27 for at kunne gennemføre. Hermed en opfordring til jer som endnu ikke har planer i uge 27 – grib chancen og kom med på en uforglemmelig tur!

Du kan læse om feriekolonien 2018 i Ordblindebladet Nr. 3. 2018.

Tidspunkt: Onsdag d. 3. juli til lørdag d. 6. juli 2019

Sted: Emmerske Efterskole, Åbenråvej 14, 6270 Tønder (Jylland)

Deltagergebyr: 495 kr. pr. person (samme pris uanset alder). Bemærk, at du først bliver opkrævet gebyret, når du har fået bekræftet en plads på feriekolonien.

Tilmelding: Tilmelding sker ved at I udfylder den tilmeldingsformular, som kan tilgås via hjemmesiden - forsiden øverst i venstre hjørne. I kan sende formularen til os via en sikker mail forbindelse, hvor I trykker på upload fil eller via almindelig mail, hvor I vedhæfter filen. https://www.ordblindeforeningen.dk/

Tilmeldingsfrist: 22. maj 2019 kl. 12

Bemærk: Det kræver et familiemedlemskab at kunne deltage. Medlemmer som ikke har deltaget tidligere har første ret. Kæledyr desværre ikke må medbringes.

OBS: Du må påregne at skulle dele værelse med en anden familie.

Har du spørgsmål eller udfordringer med din tilmelding til feriekolonien, er du velkommen til at skrive til kontor@ordblind.org.

Vi tilbyder også en Teenlejr for de 13-15 årige uden forældre. Datoen er fra d. 13. – 15. september 2019 – mere info om den i blad nummer 2 som udkommer i juni 2019.

Vi glæder os til at se jer.

På vegne af feriekoloni-udvalget