Nyhedsbrev og julehilsen

Kære DU medlem,

På generalforsamlingen den 11/11 2018 blev Frede Simonsen valgt til bestyrelsen. Bestyrelsen består nu af formand: Julie Kirkemann Riisby, næstformand Rasmus Ib Juul Madsen og øvrige bestyrelsesmedlemmer Rikke Riisby Mortensen, Emma Sabroe og Frede Simonsen. Som DU medlem har du mulighed for at være med til SUMH arrangementer. SUMH afholder frivilligfest den 2/2 2019, som du kan deltage i. Du kan se nærmere om SUMHs arrangementer på deres Facebook side.

I DU Dysleksi Ungdom kan du se frem til en julefrokost den 19/1 - 20/1 2019 på Sjælland, hvor vi igen disker op med en lækker buffet og drikkevarer til SU venlige priser. En Ungelejr i november fra fredag den 8/11-19 til søndag den 10/11-19. Generalforsamlingen bliver, som ved de tidligere år, holdt søndag på ungelejren.

I hovedforeningen er der en god tradition for feriekoloni for familier hvert år. I år blev der udvidet fra en koloni til to. Så nu er der en koloni i uge 27 og en i uge 30. Nærmere information om kolonierne fra 2018 kan findes i Ordblindebladet nr. 3 2018. Feriekoloniudvalget søger flere frivillige, gerne nogle unge mennesker. Lige nu er blandt andet Julie og Rikke fra DUs bestyrelse frivillige på kolonien i uge 27. Er du interesseret i at være frivillig på kolonien i uge 27, kan du kontakte Julie på tlf. 31 12 67 59 eller mail: angel.julie.92@gmail.com. Er du interesseret i at være frivillig på kolonien i uge 30, kan du kontakte Lene Baasch fra feriekoloniudvalget på tlf. 26 73 16 87 eller mail: lenerbj@hotmail.com.

Rigtig God Jul og Godt Nytår

Bestyrelsen i DU Dysleksi Ungdom