Læsehjælp til dine børn for kun 1 kr. for de første 45 dage

Om Maneno:
Maneno er en læseapp målrettet til børn fra 0.-3. klasse. Med over 2500 børnebøger og lydbøger er der rigeligt med læsestof uanset dit barns læseniveau – der er nemlig alt fra lydrette bøger til ungdomsbøger. I alle bøger kan man klikke på ordene og få dem læst op eller delt i stavelser. Det er også muligt at få læst hele sætninger eller sider op. App’en hjælper selv med at foreslå bøger indenfor dit barns læseniveau og sikrer således, at det ikke mister motivationen ved at læse for svære bøger.

I Maneno får dit barn en lille læsedrage, som det skal læse for. Jo mere det læser – jo mere vokser dragen. Hver gang dit barn læser, bliver det også belønnet med diamanter og guldmønter, som kan bruges til at købe ting til dragen. Det skaber en rigtig god motivation for dit barn og gør det sjovt at læse.

Du kan få adgang til Maneno for kun 1 kr. for de første 45 dage uden binding. Herefter koster det 89 kr./måned eller helt ned til 67 kr./måned, hvis du tegner abonnement for 1 år. Når du opretter dig får Ordblindeforeningen 70 kr., så du støtter samtidig foreningen ved din tilmelding.

Sådan får du 45 dage GRATIS:

1. Opret dig på maneno.dk og indtast koden ORDBLIND i rabatkode feltet eller klik på følgende link: https://abonnement.maneno.dk/index.php?route=account/register&cpn=ORDBLIND

2. Download Manenos app i App Store eller Google Play Store

OBS!
Efter de 45 dage fortsætter abonnementet til normalprisen (89,- kr.) hvis IKKE det opsiges. Du kan dog skifte til et årsabonnement til kun 799 kr., hvilket svarer til en pris på 67 kr./måned.

Tilbuddet gælder kun ved nye oprettelser