Print siden
2630 Taastrup

Mail: kontor@ordblind.org

Nordjylland

- Frederikshavn, Hjørring, Brønderslev-Dronninglund, Jammerbugt, Ålborg, Rebild, Vesthimmerland, Mariager Fjord og Læsø

Kontaktperson Gitte Nielsen på mobil: 23 40 36 99.

Eller ved hjælp af kontaktformularen på siden Kontakt.

Mindeord for Søren Nielsen

Tirsdag morgen d. 20. september sov Søren stille ind, og det er med stor sorg, vi modtog denne besked. Vi føler med familien, der har mistet en kærlig mand og far. Søren vil blive savnet i bestyrelsen og i foreningen for det store arbejde, han har gjort for mennesker med ordblindhed.
Søren var en stærk og meget aktiv mand. Sammen med sin kone, Gitte Nielsen, drev han et taxa-firma, der krævede megen tid og opmærksomhed. Alligevel kunne han afse tid til at arbejde for mennesker med ordblindhed. Han var i mange år formand for lokalforeningen i Nordjylland, og for 3 år siden kom han med i Hovedbestyrelsen. Han var med i arbejdsmarkedsudvalget, og han startede messeudvalget, som han senere blev formand for.
I to år arrangerede han messeudstilling i Aalborg hallen. Søren havde en dejlig stille humor, som kom til udtryk på messen. Han fik sponseret nogle smækbukser med bogstaver på. Publikum skulle gætte, hvad der stod på bogstaverne. Det kom der ofte megen morskab ud af, og på denne måde spredte Søren en hyggelig stemning omkring sig.
Søren var et stille og varmt menneske, som var meget vellidt i Ordblindeforeningen. Selvom Søren var meget bevidst om sin situation, deltog han alligevel i møderne i foreningen til det sidste. Søren vil blive savnet i bestyrelsen og i Ordblindeforeningen. Æret være hans minde.

Formand Erik K. Rasmussen
Nordjylland Storkøbenhavn + City Nordsjælland Østjylland Viborg Vestjylland Vejle Sydjylland Fyn Vestsjælland Bornholm Storstrøm Midtsjælland