Klik her for pdf – Kom med til en magisk eftermiddag

Ordblindeforeningen inviterer til et par hyggelige og underholdende timer på Kragelund Efterskole.

Mød tryllekunstneren Sunny Cagara, som bl.a. er kendt fra Danmark har Talent. Sunny har optrådt i både København, Berlin, New York og Las Vegas, og han er klar til at give os et show fuld af magi og trylleri.

Hør om Ordblindeforeningens arbejde, når formanden, Janne Sabroe, fortæller om de muligheder, ordblinde har til at modtage støtte og hjælp til ordblindhed.

Lærere og elever fra Kragelund Efterskole fortæller om livet og undervisningen på deres efterskole.

Arrangementet finder sted:

Søndag den 8. maj 2022 kl. 14-16 på Kragelund Efterskole, Skolesvinget 1, 8723 Løsning

Arrangementet er gratis for medlemmer.

Det koster 100 kr. pr. person for ikke-medlemmer, beløbet skal overføres via MobilePay i forbindelse med tilmelding på 21094 – NB: skriv dit navn samt event den 8. maj i kommentarfeltet.

Bliv medlem NU og kom med GRATIS.
I april, maj og juni får du 100 kr. i rabat på alle medlemskaber. Du bliver medlem via vores hjemmeside:
Bliv medlem – Ordblindeforeningen

VIGTIGT: Pga. foreningen overgår til et nyt medlemssystem, så vil det desværre først være muligt at indmelde sig på vores hjemmeside med rabatten på de 100,- kr. fra den 8. april –  MEN du må meget gerne tilmelde dig allerede nu – skriv blot NY i feltet medlemsnummer, og så indmelder du dig fra den 8. april.

Tilmelding
Billetter uddeles efter først-til-mølleprincippet. Tilmelding sker via foreningens hjemmeside, under aktiviteter for medlemmer: Aktiviteter for medlemmer
Du modtager en bekræftelsesmail fra kontoret, hvis du har fået en billet.