It-hjælpemidler
2630 Taastrup

Mail: kontor@ordblind.org

Søg i Hjælpemiddelbasen

Hjælpemiddelbasen Find information om hjælpemidler på markedet i Hjælpemiddelbasen. Databasen indeholder detaljerede produktoplysninger og kontaktoplysninger til forhandlere af hjælpemidler. Produkterne kan sammenlignes, der er billeder af størstedelen af produkterne, og der findes et stigende antal brochurer, videoklip og brugsanvisninger. Hjælpemiddelbasen drives af Socialstyrelsen. Klik her for læse-og skrive vanskeligheder - Hjælpemidler
Søgefunktion leveret af Hjælpemiddelinstituttet
Søg efter syntetisk eller digital tale. Hvis du har brug for at få læst tekst op. Søg efter ord-forslags-programmer, elektroniske ordbøger og stavekontroller. Hvis du har brug for støtte, når du skal skrive en tekst. Søg efter skannere, læsepenne og OCR-programmer. Hvis du har brug for at skanne papirtekster ind, så de bliver digitale. Søg efter tale-genkendelse. Hvis du har brug for hjælp, der gør det muligt at erstatte ta-sta-turet og / eller musen med almindelig tale.