Der er godt gang i vores bogklub. Måske er det noget for dig?

Mads Haaning, som er foreningens frivillig, har startet en spændende bogklub for ordblinde. I denne bogklub læser, perspektiverer og diskuterer vi de udvalgte bøger. Alle bøger, vi vælger, er tilgængelige på www.nota.dk og er indtalte manuelt med behagelige stemmer. Vi læser på dansk, primært inden for skønlitterære genrer som romaner, med typiske længder på 6-12 timer. I øjeblikket har vi fokus på fantasygenren.

Bogklubbens møder afholdes på Vanløse Bibliotek og finder sted den sidste onsdag i måneden fra. kl. 17.00-17.45. Efter hver bogklub er der mulighed for at deltage i fællesspisning til 60 kr., hvilket skaber en oplagt lejlighed til hygge og fortsat samtale.

Hvis du kunne tænke dig at blive en del af dette fællesskab, kan du tilmelde dig eller høre mere ved at skrive til Mads på mha.bogklub@ordblind.org.

Næste bogklub afholdes onsdag den 28. februar 2024.

Vil du være med i fællesskabet?

Ordblindeforeningen er stemme for mere end 400.000 danskere, og vi har altid plads til flere.

Dit medlemskab gør en kæmpe forskel.

Klik herunder for at melde dig ind og læse mere om alle de fordele du får, som medlem af Ordblindeforeningen

Del dette indlæg

Har du en kommentar?

Skriv din kommentar i det store felt.

Skriv derefter dit navn, din E-mail og eventuelt virksomhed.