Gratis arrangement i Fårup Sommerland den 30. april 2017

”En forårsdag i skoven”, som afvikles 30. april 2017 i tidsrummet kl. 11.00 - 16.00.

Kære medlemmer,

Vi har været så heldige at blive inviteret til et gratis arrangement i Fårup Sommerland søndag d. 30 april. Som man kan læse i nedenstående tekst, er det et arrangement for familier med børn som har det vanskeligt i dagligdagen. Og det må vi sige at vores børn har. Derfor er det vigtigt for mig at understrege, at det er kun for familier med ordblinde/læse/vanskeligheder børn som kan henvende sig til mig og få gratis billetter.
Jeg kan ikke love at alle får, så det bliver først til mølle princippet. ”Man skal have samme adresse”.

Skriv til mig på majbritchristensen@live.dk, angiv antal voksen + børn.
Udlevering af billetterne vil foregå på dagen, hvor jeg vil udlevere dem i Fårup Sommerland.

Hilsen Majbritt Christensen

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kære Majbritt,

Det er med stor glæde, at vi hermed officielt kan fortælle, at ” Ordblindeforeningen i Nordjylland” er udvalgt til at deltage i Fårup Sommerlands arrangement

^"En forårsdag i skoven”, som afvikles

30. april 2017 i tidsrummet kl. 11-16

Vedlagt invitation til arrangementet, hvor det glæder os at kunne tilbyde jer 200 billetter.

I forbindelse med dette arrangement vil vi pointere, at billetterne vi tilbyder til denne dag er tiltænkt børn i jeres forening, som har en udfordret og svær hverdag. At det er dem I inviterer - sammen med deres familie.

Vil du venligst bekræfte, at I har lyst og ikke mindst mulighed for sammen med jeres medlemmer at deltage i arrangementet?
Herefter aftaler vi tidspunkt for levering af billetter til dagen, så det passer ind i jeres planlægning af arrangementet. Alle billetter skal uddeles til medlemmerne inden dagen.